17.1.18

MARABOU FEATHERS


 Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować przepiękną spódniczkę wykonaną po części z piór Marabuta. Ptak ten pochodzi z rodziny bocianów i zamieszkuje obszar Afryki. Jego pióra wykorzystuje się nie tylko w modzie ale również w wędkarstwie. Co ciekawe to właśnie egzotyczne tereny, które zamieszkuje ten ptak i tubylcze ceremonialne stroje afrykańskich ludów zainspirowały projektantów mody i pozwoliły na wprowadzenie piór na arenę światową. Lata 20 XX w. na stałe rozpowszechniły ten dekoracyjny element tworząc szykowne etole lub szale, noszone tylko przez wybrane towarzystwo. Dopiero z czasem pióra, które były zarezerwowane dla bogaczy zostały wykorzystane przez projektantów do sieciówek. Niegdyś noszone tylko wieczorową porą teraz dobrze bronią się także za dnia! Najbardziej eleganckie kolory piór to czerń i szarość przy,których każda stylizacja stanie się glamour. Dla totalnych fashionistek świetnym wyborem jest również róż, chaber czy żółć, które w połączeniu z bluzą i sportowymi butami stworzą nietuzinkowy i oryginalny outfit. Pierzaste ubrania mogą dodać charakteru całej stylizacji, zwracają one uwagę zachowując przy tym elegancję i styl. Na dzień dzisiejszy pióra ozdabiają każdy element garderoby od spódnic, sukienek, płaszczy czy bluzek. Dobrze wyglądają w połączeniu z prostymi elementami np; swetrami, golfami, klasycznymi sukienkami najlepiej z dzianiny, która to uspokaja cały look. Ja w mojej dzisiejszej stylizacji do pierzastej spódnicy o szarym odcieniu wybrałam prosty czarny golf. Jako dodatki wykorzystałam srebrny naszyjnik i długie kolczyki, a jeżeli chodzi o buty to postawiłam na wygodne czarne trapery z klamrą. Myślę,że czasem każda z Nas lubi poczuć się wyjątkowo i w centrum zainteresowania.

A czy Wy lubicie pióra jako element dekoracyjny w modzie?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Golf - Lidl
Spódniczka - Stradivarius
Kolczyki - Swarovski
Naszyjnik - Stradivarius
Buty - Pull&bear

65 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wygląda ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) mnie osobiście zauroczyła ;)

      Usuń
  2. Jaka mega spódniczka fajna:d Jak ty wytrzymujesz z tak długimi włosami szczególnie latem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;) Powiem Ci szczerze, że częściej denerwują mnie zimą bo mam kołtuny od szalików ;) Latem jest lżej ;)

      Usuń
  3. Spódnica obłędna. Pierwszy raz taką widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi że u mnie mogłaś zobaczyć taką pierzastą spódniczkę ;)

      Usuń
  4. Ciekawa spódniczka ja jednak bym się na taką nie odważyła (chyba) :P Jesteś mega śliczna i zazdroszczę Ci włosów, napatrzeć się nie mogę *_*

    Dziękuję kochana za wizytę u mnie, dodałam Cię do obserwowanych :* Pozdrawiam serdecznie, NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś przekonasz się do piór na przykład w jakimś detalu ;)
      Bardzo dziękuje za miłe słowa;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Faktycznie nietypowa stylizacja :) Pierwszy raz widzę taką spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na specjalne wyjścia można zaszaleć z piórami ;)

      Usuń
  6. Anonimowy17.1.18

    Masz takie piękne włosy, że nie mogę się napatrzeć ❤ zazdroszczę ❤
    Pozdrawiam,
    My blog, new post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) z moimi włosami jest trochę roboty ;p
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam tego typu spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) na specjalne okazje jest idealna ;)

      Usuń
  8. Obudziła się we mnie praktyczna natura- jak właściwie prać taką spódnicę? Pióra są bardzo delikatne...
    Niemniej jednak spódniczka świetna!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! dobre pytanie ;) są na to trzy sposoby albo oddać do specjalnej pralni albo włożyć do pokrowca z woreczkiem zapachowym aby odświeżyć pióra lub użyć parownicy do ubrań aby tak jak w poprzednim wypadku lekko je odświeżyć.

      Usuń
  9. super stylizacja, spódniczka naprawdę fajnie się prezentuje!;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki naprawdę miło mi to słyszeć ! ;)

      Usuń
  10. nigdy nie sądziłam, że spódniczka z piór tak mi się spodoba, świetna jest! ;)

    obserwuję ;)
    http://ladycharm1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również a jednak totalnie mnie oczarowała ;)

      Usuń
  11. Wygląda ślicznie, ale jak z czyszczeniem? Masz piękne włosy :*
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Tak jak wspominałam w poprzednim komentarzu są na to 3 sposoby ;) specjalna pralnia, parownica do ubrań lub włożenie jej do pokrowca z woreczkiem zapachowym ;)

      Usuń
  12. Spódniczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie wyglądasz. Piękna spódniczka i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka jest cudowna <3 i nadaje całości efekt wow! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) tak naprawdę to ona tworzy cały look ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Spódniczka wygląda bardzo oryginalnie, ale sama chyba bym jej nie założyła. To nie mój styl, a do Ciebie bardzo pasuje :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego ;) ale miło mi że podoba Ci się na zdjęciach ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Thanks a lot! ;)
    Sure ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie zwraca na siebie uwagę ;) Jest odważnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka nie jest w moim stylu, ale widać, że dobrze się w niej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa stylizacja. Podoba mi się Twoja propozycja

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne zdjecia, piękna Ty, a spódnica nietuzinkowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna spódniczka jestem pod wrażeniem.Stylizacja super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się spodobała moja propozycja ;)

      Usuń
  22. wow!! ta spódnica jest niesamowita!!! :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy18.1.18

    Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  24. Wow fenomenalna jest ta spódniczka <3
    jest dosyć taka niecodzienna, więc fajnie, że pokazujesz, jak można ją fajnie okiełznać w zestawach codziennych :)
    pięknie wyglądasz kochana <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! ;) jest to na pewno element garderoby który nosimy na specjalne okazje ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  25. Prześliczna spódniczka!!! <3 Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zdecydowanie nie jestem fanką wykorzystywania zwierząt w celach modowych.. tym bardziej, że identyczny efekt można uzyskać za pomocą innych materiałów, niekrzywdzących żywych istot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i chyba zdajesz sobie sprawę że 3/4 pierzastych ubrań z sieciówek jest stworzonych ze sztucznych piór ''marabuta '' ;)

      Usuń
  27. Wow ! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna spódniczka :) i ten kolor ust -strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) uwielbiam nosić czerwień na ustach ;)

      Usuń
  29. Super ta spódniczka! :) Wyróżnia się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  30. what an amazing post dear :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie noszę takich rzeczy, to nie mój styl, ale spódniczka naprawdę mi się podoba. A cała Twoja stylizacja jest wyjątkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę że pomimo odmiennego stylu przypadła Ci do gustu ;)

      Usuń
  32. Dzięki Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Shawner1124.1.18

    Very cute skirt! That outfit looks soooo good on you! Your legs are amazing!! :)
    Love you gorgeous smile beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger