27.11.17

FURRY STOLE


Witajcie Kochani! 

W moim dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować przepiękną futrzaną etolę. Mógłby ktoś pomyśleć, że jest to dodatek nieco przestarzały, jednakże nic mylnego, etola przeżywa swój ,,come back''! Etole wracają do mody i wyglądają świetnie nie tylko w eleganckich stylizacjach, ale także w stylu street. Jednakże cofnijmy się nieco w czasie do lat 50-tych gdzie to wieczorowe kreacje w postaci pięknych dopasowanych sukien były łączone z futrzanymi etolami. Dodatek ten kojarzony był z gwiazdami kina lub wielkimi wyjściami. Najsłynniejsze fanki futrzanego dodatku to ikony mody Audrey Hepburn oraz Marilyn Monroe. Dowodem tego jest słynne zdjęcie, na którym widnieje Monroe z włosami zaczesanymi na bok, podkreślonym okiem eyelinerem, kusicielsko rozchylonymi ustami, nieodłącznym pieprzykiem, wiszącymi diamentowymi kolczykami oraz piękną białą etolą. Zdjęcie te pokochał cały świat i do dziś jest najczęściej kopiowane i pojawiające się na plakatach, bądź obrazach. Ja w mojej dzisiejszej stylizacji, w której główną rolę odgrywa kolorowy futrzak ( sztuczny rzecz jasna) postanowiłam wybrać stonowaną resztę stroju. Czarne culotty z wysokim stanem nadają kobiecej sylwetki, a w połączeniu z guzikami na kieszeniach dodają nieco luzu. Na górę wybrałam szary sweterek z dodatkiem srebrnej nitki. Dopełnieniem stylizacji są zamszowe rękawiczki i botki na szpilce. W makijażu postawiłam na naturalne oko i metaliczne usta.

A czy Wam podoba się etola jako jesienny dodatek?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Sweter - Vero Moda
Spodnie - Zara
Etola - Stradivarius
Rękawiczki - Reserved
Botki - Stradivarius

49 komentarzy:

  1. Etola wygląda świetnie! :) Cała stylizacja wypadła bardzo pozytywnie ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) miło mi ;)
      Pozdrawiam również :*

      Usuń
  2. Wow - ta stylizacja kojarzy mi się... hmmm z postaciami z książek! Z zamożnymi paniami, damami z Anglii :D Wiem gadam od rzeczy, ale tak jakoś mi się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha coś w tym jest! ;) Fajnie czasami usłyszeć inny punkt widzenia ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Szalik to masz boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) prezent od chłopaka na rocznicę ;)

      Usuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely! U look perfect. So interesting post daring,love it!
    Wish you nice day!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Have a nice day :*

      Usuń
  6. Super. Genialnie wyglądasz. Extra szalik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :* odkąd go dostałam jesteśmy nierozłączni ;P

      Usuń
  7. Przepięknie kochana wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny szalik, wyglądasz pięknie.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, nawet nie wiedziałam, że tak to się nazywa :P hehe
    ale widzę nie tylko etola wraca do łaska, ale także dzwony :D
    super kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo! To kolejna, bardzo ciekawa stylizacja.
    Pięknie wyglądasz.
    Prezentujesz się naprawdę fajnie. Pasuje Ci taki styl.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie dobrałaś ubrania do tej stylizacji. Etola dodaje szyku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Futrzak jest cudowny ! Świetne spodnie :) Bardzo mi się podoba całość !
    Dodaje do obserwowanych :) liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek bardzo mi sie spodobał!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się Twoja stylizacja - a włosy masz piękne. Obserwuję - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, wyglądasz obłędnie w tym wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się zestawienie z tymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się etole - dodają elegancji każdej stylizacji!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! :) obserwuje już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Etola bomba, świetnie to skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama bym jej nie założyła, ale na Tobie wygląda fantastycznie! I jakie ma piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te spodnie z wysokim stanem ;)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Wyglądasz ślicznie <33 Cudowny sweter :)
    Blog x Facebook x Instagram x Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię takie futrzane dodatki :) świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie jest to naprawdę bardzo fajny dodatek do stylizacji, a dodatkowo troszkę ogrzewa ;D

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, taka trochę w stylu retro - bomba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo pamiętam jak przyjeżdżałam do babci i zawsze w szafie były liski takie właśnie zarzucane na szyję. A że wtedy byłam jeszcze dość mała to ile strojenia było tak żeby babcia nie widziała, wspominam do dziś te liski. Twoja jest cudowna i od razu wpada w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kurde spodnie idealne! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne rękawiczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. całość wygląda bardzo ciekawie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciesze się Kochana, że stawiasz na sztuczne futerko tak jak ja bo ja ogólnie uwielbiam takie futrzaki! Śliczny dodatek, a Twoja stylizacja jest niesamowita! Wyglądasz jak z okładki magazynu o Modzie :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie Ty masz włosy <3 pasuje Ci to futerko, Pani z klasą! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna jesienna stylizacja i jesteś mega szczupła! *.*

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy4.10.19

    Wyglądasz bardzo elegancko z klasą jak Dama. Pasuje Ci futro, powinnaś nosić jak najczęściej, też prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger