23.11.17

BLACK FRIDAY



Witajcie Kochani

Dzisiaj przychodzę do Was z postem mocno na czasie! Jak zapewne wiele z Was wie już jutro tak bardzo wielbiony przez zakupoholiczki Black Friday, czyli po naszemu czarny piątek. Pomimo, że w Polsce wyprzedaże w tym dniu nie są tak oszałamiające jak w USA to wydaje mi się, że i tak można upolować fajne rzeczy. Jeżeli chodzi o ubrania to proponowałabym zakup odzieży szalonej, wymarzonej lub klasycznej! I to właśnie ta ostatnia kategoria, czyli klasyka, zainspirowała mnie do stworzenia listy ubrań, które stanowią podstawę każdej damskiej szafy. W jej skład wchodzi : biała koszula, jeansy, kardigan, marynarka, sukienka ,,mała czarna'', szpilki oraz trencz. Zaproponowane przeze mnie ubrania oraz buty są ponadczasowe i dzięki nim można tworzyć przeróżne stylizacje. Plansze inspiracji wzbogaciłam moimi autorskimi rysunkami wykonanymi techniką graficzną. Serdecznie polecam Wam ubrania i dodatki ze sklepu Zaful, który oferuje świetny asortyment i do tego rewelacyjne ceny. Dodatkowo dla osób, które nie zdąża zakupić nic w jutrzejszym dniu, spokojnie czeka na Was dodatkowa poniedziałkowa promocja, czyli Cyber Monday. 
Mam nadzieję, że każdej z Was przypadnie coś do gustu ;) 

Chętnych zapraszam do sklepu ZAFUL oraz na ich INSTAGRAMA FACEBOOKA

A czy Wy macie już swoje typy na Czarny piątek?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*















Zaful 

Zaful Black Friday

Zaful Best Sellers

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje, oczywiście pomagam - 14,02$, 22,49$, 16,49$, 28,49$, 23,99$, 18,84$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! ;)
      Oczywiście wpadnę także do Cb ;)

      Usuń
  2. Ładne koszule i marynarki. Bardzo fajnie, że zrobiłaś ilustracje, są super ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) Włożyłam w to sporo pracy i czasu ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Tyle promocji się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś rozpoczął się szał zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki i sukienki najbardziej przypadły mi do gustu ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się że wpadło Ci coś w oko ;)

      Usuń
  6. białe koszule, to coś co uwielbiam najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nic lepszego od dobrze skrojonej białej koszuli lub koszuli niczym zapożyczonej z męskiej szafy ;)

      Usuń
  7. Och, przypomniałaś mi, że muszę kupić sobie białą bluzkę!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi w takim razie ;) Mam nadzieję że znajdziesz tą wymarzoną ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Lubie te promocje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne promocje, poklikane,
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) mnie również oczarowały ;)

      Usuń
  11. Świetne ubrania wybrałaś ;) Bardzo fajna forma posta ;*

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba mój post ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. hooray for black friday!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/2017/11/wine-red.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yesss! ;) It's time for shopping ;)
      xoxo

      Usuń
  13. świetnie napisany post i super grafiki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) niezmiernie miło mi to słyszeć ;) sporo czasu nad nim spędziłam ;)

      Usuń
  14. bardzo fajne rzeczy wybrałaś ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! ;) miło mi że wpadły Ci w oko ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Nie poszalałam zbytnio. Kupiłam tylko spodnie w zarze ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nie ma lepszego okresu w roku, niż black friday ;) w 2018 udało mi się złapać naprawdę wiele ciekawych okazji :) cieszę się, że Twoje zakupy również były udane

    OdpowiedzUsuń
  17. Ginger29.11.20

    Muszę się przyznać, że w zeszłym roku przegapiłam Black Friday. Nic nie kupiłam. W tym roku zaczęłam mocno :) Miałam upatrzony szlafrok i pidżamy damskie dwie na https://www.softcotton.pl/ i kupiłam je z fajnym rabatem. Wczoraj też byłam w galerii handlowej w moim mieście i też obkupiłam się w fajne ubrania. Jestem spełniona w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger