16.10.17

AUTUMN JACKET


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, w której pierwsze skrzypce gra przepiękna kraciasta marynarka. Jak już wspominałam w poście o trendach na sezon 2017/18 krata jest mocno na topie, dlatego kto jeszcze nie ma nic w ten deseń polecam się zaopatrzyć. W mojej szafie zdecydowanie brakowało klasycznego żakietu ale z racji tego, że kocham wzory pozwoliłam sobie na wybór słynnej kraty księcia Walii. Nie wiem czy wiecie ale ta forma okrycia wierzchniego dla kobiet rozsławiła się dosyć późno bo dopiero w XIX w. i była ona uzupełnieniem sukni spacerowej. Dopiero z czasem nabrała ona praktyczniejszą formę i zakładano ją częściej niż płaszcz, który to nieco przeszkadzał w jeździe na motocyklu, bądź samochodem. Krój marynarki z sezonu na sezon przechodzi metamorfozę, jeszcze około 20 lat temu modne były króciutkie fasony tak zwane ,,spencer'', a zaledwie 10 lat później na topie były te sięgające bioder z lekką baskinką tak zwane żakiety ,,bar''. Na dzień dzisiejszy powróciły modne z lat 80-tych za długie marynarki niczym zapożyczone z męskiej szafy. Mnie osobiście ten trend bardzo się podoba. Mój żakiecik połączyłam z klasycznym, czarnym, t-shirtem z Calvina Kleina oraz mini spódniczką również w tym samym kolorze. Do tego wybrałam ażurowe rajstopy, które dodały charakteru całej stylizacji. Ze względu na to, że spędziłam miły spacerowy dzień w parku wybrałam wygodne botki oraz pojemną torebkę.

A czy Wy macie swój ulubiony krój żakietu? 
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki:*












Żakiet - Stradivarius

T-shirt - Calvin Klein
Spódniczka - New yorker
Rajstopy - By Jemioł
Buty - H&M
Torebka - Just Cavalli

66 komentarzy:

  1. Dzięki:-). To moja nowość z Wibo ultra matte liquid lipstick be 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie motywu kratki na żakietach, aczkolwiek ten jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16.10.17

    Cudowny klimat zdjec i te włosy!

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba! ;) Klimat typowo jesienny ;)

      Usuń
  5. Całość boska, ale jak dla mnie wygrywa pomadka! Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice jacket and great outfit!
    Amazing photos!
    Have a nice day, dear!

    Maybe follow for follow?
    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny klimat zdjęć, całkowicie jesiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam właaśnie te dłuższe żakiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! mają w sobie coś kobiecego ;)

      Usuń
  9. Jeszcze do niedawno coś nie mogłam przekonać się do tego typu kraty, jednak teraz im częściej widzę te marynarrry, tym bardziej sama mam ochotę sobie taką sprawić, bo w koncu dostrzegłam w nich potencjał :D hehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! ten rodzaj kraty wygląda naprawdę dobrze ! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny żakiet! Szukam właśnie takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zakupiłam w stradivariusie i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  12. Świetna marynarka i t-shirt. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. zmieniłabym kolor ust, strasznie Cię przygasza, może na jakiś nudziak? :)

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tym wydaniu chciałam postawić na coś mocniejszego ;)

      Usuń
  14. ta marynarka jest naprawdę świetna! bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama czaje się na taką w podobnym stylu marynarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że dorwiesz taką marynarkę dla siebie ;)

      Usuń
  16. super wyglądasz :) żakiet świetny- sama planuję kupić taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) żakiety z tą kratą w roli głównej podbiły wszystkie sieciówki ;)

      Usuń
  17. Bardzo mi się podoba ten żakiet :) Ciekawy.
    Piękny odcień na ustach.
    Fajna całość. Spójna.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten żakiet jest cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta stylizacja ;3

    Fajnie zaakcentowana krata z rajstopkami :3


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/10/elegancja-francja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie ;) Te rajstopki faktycznie dodają charakteru ;)

      Usuń
  20. Świetna stylizacja! ;-) Podobają mi się takie żakiety ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna sesja :)) Wyglądasz odlotowo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się połączenie kraciastej marynarki i ażurowych rajstop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) mnie te połączenie również oczarowało ;)

      Usuń
  23. Pięknie wyglądasz kocham żakiety. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) Na pewno do Cb wpadnę ;)

      Usuń
  24. Piękna marynarka i szminka ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale Ty masz włosy :O Jak roszpunka :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no do roszpunki mi jeszcze trochę brakuje ;D

      Usuń
  26. hello I liked your blog very much.
    I am following.
    Would you follow on my blog?

    www.dblogu.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie dodałam post z dokładnie tą samą marynarką haha
    Uwielbiam ją nosić, ma mega charakter i super pasuje do wielu rzeczy 💓

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musze koniecznie zajrzeć na Twojego bloga! ;) I zgadzam się z Tobą że pasuje do wielu ubrań ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  28. świetny żakiecik i tak jak piszesz - bardzo na topie :)
    super wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny żakiet, ja ostatnio jestem zakochana w kratce.
    Śliczne są te rajstopy.
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór naprawdę pokochało wiele kobiet ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  30. Ach ten kraciasty płaszczyk! Super jest :) Pozdrawiam! Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, ja poluje już od jakiegoś czasu na takie retro żakiety, ale chyba najłatwiej byłoby iść do lumpeksu :D Kiedyś widziałam takowe na stronie modbis, ale od jakiegoś czasu widzę, że poszli z kolekcjami w nieco innym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super kolor, to on robi tu największą robotę:) Szukacie modnych ubrań? Także tu sklep https://www.fashion4.pl powinien was zainteresować.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger