23.9.17

SLIP DRESS


 Witajcie Kochani!

Mój dzisiejszy post to ostatni z tak zwanych urlopowych. Słońce w tym dniu naprawdę nieźle grzało, także potrzebowałam czegoś lekkiego. Świetnym pomysłem na takie dni są bieliźniane sukienki, czyli slip dress. Zazwyczaj cechuje je prosty krój, cieniutkie ramiączka, dodatek koronki, a materiał, z którego są wykonane to jedwab, bawełna, bądź prześwitujące tkaniny. Przypominające koszule nocne lub halki sukienki ponownie wkraczają na światowe ulice. Trend ten pojawił się już w latach 90-tych kiedy to gwiazdy m.in. Courtney Love przenosiły modę sypialnianą na tak zwane ścianki. Łatwo jednak, aby taki outfit stał się wulgarny, a przecież nie o taki efekt Nam chodzi. Jeżeli pogoda jest chłodniejsza dobrym pomysłem jest założenie grubego kardigana na wierzch, natomiast jeżeli odwrotnie pogoda jest upalna uważam, że świetnym duetem jest t-shirt + sukienka. Dla kobiet ceniących sobie wygode snekarsy sprawdzą się rewelacyjnie, a dla maniaczek obcasów, szpilki lub kozaki dodają całości seksapilu. Ja osobiście ze względu na upał wybrałam sznurowane sandałki na szpilce w kolorze nude. Moja prześwitująca sukienka sama w sobie byłaby zbyt odważna, dlatego t-shirt pod spodem uspokaja look, a zarazem przenosi mnie do lat mojego dzieciństwa. Do tego wybrałam malutką torbeczkę, a oko podkreśliłam morskim eyelinerem.

A czy Wy lubicie nosić bieliźniane sukienki na co dzień?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













Sukienka - Pull&bear
Sandałki - Stradivarius
Torebka - Mango
Okulary - Reserved
Eyeliner - Golden Rose

77 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba idea takiej odważnej, niebanalnej stylizacji.
    Sama chętnie bym przymierzyła, kilka razy miałam w życiu podobne sukienki.
    Byłam zadowolona.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że podoba Ci się mój look ;) takie sukienki naprawdę wyglądają ciekawie i super że miałaś w swojej szafie coś podobnego ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Te kolorowe kreski na oku, są śliczne ♥
    Śliczna stylizacja.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Ten kolor eyelinera kusił mnie od dawna ;)

      Usuń
  4. Ładna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa sukienka, chociaż nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) nie każdy lubi taki fason ;)

      Usuń
  6. Super. Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) te buty sprawdzają się na każdej imprezie :)

      Usuń
  7. Fajny post,obserwuje i zapraszam na nowy post. http://klaudiaonelive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;)
      Na pewno wpadnę ;)

      Usuń
  8. sukienka na t-shircie - świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) Lata 90-te górą ;)

      Usuń
  9. Bardzo oryginalne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! ❤️ Ale śliczne włosy!

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) mój fotograf jest coraz lepszy ;)

      Usuń
  11. wow, świetna stylizacja na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawie wyglądasz <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, oryginalne zestawienie! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna i kreatywna stylizacja i super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) cieszę się że Ci się podoba ;)

      Usuń
  15. Odważna stylizacja :) Ale pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Odwagę w modzie uwielbiam ;)

      Usuń
  16. Ciekawa stylizacja, która bardzo Ci pasuje! Wrócę tutaj z pewnością ;)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) czułam się w niej naprawdę komfortowo ;)
      Zapraszam Cię z przyjemnością ;)

      Usuń
  17. Nie mój klimat jeśli chodzi o stylizację, ale Tobie pasuje :)
    Cudne kreseczki <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście każdy ma inny gust ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  18. Ojejku, jak super. Niby można znaleźć takie outfity coraz częściej, ale wygląda oryginalnie. Super pomysł, gratuluję ;*
    dysnomiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) bardzo lubię takie niekonwencjonalne zestawienia ;)

      Usuń
  19. łał :d bardzo ciekawa stylizacja! pięknie wyglądasz! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne sandały :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) przyznam że są mega wygodne ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  21. Ładne sandały :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo oryginalne połączenie :) świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post dear! I follow you now #459, follow me back please
    Have a nice day

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Sure i visit your blog ;)
      xoxo

      Usuń
  24. super zdjęcia i ciekawa stylizacja ;)
    obserwuje i pozdrawiam ;)


    naatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :*
      Pozdrawiam również

      Usuń
  25. Elegancko! Podoba mi sie :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  26. You look Great! Have a lovely Day! ��������

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo odważna stylizacja, ale widać, że jest przemyślana :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) W końcu do odważnych świat należy ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  28. Cudne kreski na oczach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ten kolorek jest świetny ;)

      Usuń
  29. Nie w moim stylu to :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie wygląda ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa stylizacja, ale ty masz piękne włosy !;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) w takie upały jak w tym dniu mam z nimi ciężko ;)

      Usuń
  32. Bardzo ciekawa sukienka tak jak cała stylizacja ;** Bardzo mi się podoba :) A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję się swoją obserwacją ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się mój look ;) czasami lubię nieoczywiste połączenia ;)
      Na pewno do Cb zajrzę ;)

      Usuń
  33. interesting dress!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za wizytę u mnie. Śliczny outfit :)
    Obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  36. naprawdę ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger