15.9.17

SENSUAL BACK


Witajcie Kochani!

Mój dzisiejszy post jest wciąż w klimacie wakacyjnym. Piękna pogoda, cudowny humor i wspaniałe wspomnienia nadal mnie nie opuszczają. Dzisiaj mam dla Was dawkę zdjęć w maxi dress ze sklepu ZAFUL. Przede wszystkim co rzuciło mi się w oczy wybierając ją to dekolt...ale nie oczywisty z przodu, lecz modny ostatnimi czasy na plecach. Moda na prezentowanie tej części ciała trwa od wielu lat, jednak to właśnie lata 50-te przypisały sobie suknie ze słynnym dekoltem V zarówno z przodu jak i z tyłu, do tego zaznaczona talia i rozkloszowany dół. Taki typ sukni zapoczątkował Christian Dior na swoim pokazie w Paryżu, a jego projekty od razu zostały okrzyknięte mianem New look - nowego wyglądu. Pomimo, że moja suknia krojem nie przypomina lat 50 to, jednak tak samo jak na tamte czasy podkreśla kobiecość. Jej zwiewny i lekki materiał w sam raz sprawdził się na wakacyjny wypad. Plecy natomiast, dzięki ciekawemu sznurowaniu nadają kreacji uwodzicielskiego akcentu. Ponadto możemy je eksponować nie tylko latem, ale także jesienią oraz zimą. Dobrym wyborem są grube, wełniane swetry, które w połączeniu z dekoltem na plecach - będą wyglądać genialnie i efektownie. Trend ten pojawia się również w świecie show biznesu, na wielu galach to właśnie modelki, aktorki i inne znane osoby wybierają długie suknie i zamiast pokazywać biust wolą ukazać swoje wdzięki w inny sposób. Ja do mojej etnicznej sukienki wybrałam prostą mała torebeczkę oraz wygodne klapki w kolorze nude. Dodatkowym akcentem są pilotki oraz mocno podkreślone oko.

Chętnych zapraszam do sklepu ZAFUL oraz na ich INSTAGRAMA FACEBOOKA

A czy Wy lubicie nosić ubrania odsłaniające plecy?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Sukienka - Zaful
Torebka - Mango
Buty - Reserved
Okulary - Sinsay

STRONA INTERNETOWA

INSTAGRAM

FACEBOOK

52 komentarze:

  1. Ja kocham się w takich dekoltach <3 <3 piękna kiecka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jaka piękna sukienka.
    Uwielbiam takie wzory.
    Stylizacja taka wakacyjna i radosna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) w tym roku raczej już nie będe miała okazji jej ząłożyć :(

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja figura do dekoltów na plecach się nie nadaje, ale Ty wyglądasz przepieknie w tej sukience. Sama sukienka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pewno lubisz nosić te tradycyjne dekolty ;)
      Miło mi że Ci się podoba ;)

      Usuń
  5. Prześliczna sukienka i cudne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15.9.17

    Ojej, jak wakacyjnie! Śliczne zdjęcia ❤️

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/8-wskazowek-do-lepszego-zycia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przedostatnia z moich wakacyjnych sesji :(Pozdrawiam i dzieuje ;)

      Usuń
  7. Zakochałam się w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka nie w moim stylu, ale wyglądasz w niej bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka nie mój typ ale Tobie bardzo ładnie w niej :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że czułam się w niej bardzo dobrze ;)
      Pozdraiwam

      Usuń
  11. ładna sukienka, cudowny wakacyjny klimat;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) jedno z najpiękniejszych miejsc które zobaczyłam w tym roku ;)
      Pozdraiwam

      Usuń
  12. Według mnie trochę za dużo wzorów na raz, ale kolorystyka i jednak sukienka sama w sobie jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi taki misz masz ;) ale ja uwielbiam wszelkiego rodzaju wzory także czułam się w niej bardzo dobrze ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) przyznam że tak też się w niej czułam , to chyba przez te odsłonięte plecy ;)

      Usuń
  14. Śliczna sukienka! Wyglądasz w niej rewelacyjnie! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna, opalona, wypoczęta, uśmiechnięta :)
    cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) szkoda tylko że czas tak szybko leci :(
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ta kolorystyka także mnie urzekła ;)

      Usuń
  17. sukienka od razu kojarzy się z greckimi wakacjami :) śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) klimat niczym z Santorini ;)

      Usuń
  18. Bardzo ładna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię takie "ozdobne" plecy ;) zdecydowanie bardziej mi się podobają dekolty z tyłu niż z przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem bardziej fanką tych z tyłu ;) uważam że odsłonięte plecy wyglądają naprawdę zmysłowo ;)

      Usuń
  20. przepiekna ta sukienka, swietnie na tobie lezy :) bardzo podobaja mi sie takie dekolty na plecach - ultrakobiece :)
    pozdrawiam! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi kochana :* od razu ją polubiłam , tylko szkoda że tego lata było u Nas tak mało :(

      Usuń
  21. Piękna sukienka,cudnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. jej, jaka piękna ta sukienka! idealna na lato :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) niestety jesień zdominowała Polską pogodę :(

      Usuń
  23. Anonimowy18.9.17

    Cudowna sukienka!<3 piękna stylizacja! :) Aż chce się aby lato trwało wiecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) wieczne lato brzmi jak marzenie ;)

      Usuń
  24. Przepiękna ta sukienka! <3 Ale zatęskniłam za taką słoneczną pogodą, przeglądając Twój wpis! :<

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger