19.8.17

UNIQUE TUNIC


Witajcie Kochani!

W moim dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować jak dla mnie bardzo wyjątkową tunikę, którą dostałam jako pamiątkę z Portugalii. Bawełniana, przewiewna, a zarazem miła w dotyku , w której to nie odczuwa się tak upałów pomimo ciemnego koloru. Charakteru dodaje jej rustykalny portugalski haft. Kolorowe kwiaty często można zaobserwować na ludowych strojach, chustach i obrusach z tamtych rejonów. Nieodłącznym elementem tej tuniki jest również styl boho, który lubi obszerne, długie suknie, bluzki, różnorodne kolory oraz drewnianą biżuterię. W mojej stylizacji chciałam zaprezentować wielorakie zastosowanie tej tuniki, którą można nosić zarówno w lecie do szortów, na plaże w połączeniu z kostiumem kąpielowym, a także w jesiennych stylizacjach.  
Jej granatowy kolor dobrze współgra z moją dosyć bladą skóra. A co najważniejsze jest ona produkowana w Portugalii. Do tego postanowiłam założyć ażurowe sandałki na słupku w zielonym kolorze, a także proste jeansowe szorty. Jako dodatki wybrałam klasyczne i wielbione przeze mnie pilotki oraz torebkę w neutralnym odcieniu z wypukłym zdobieniem. Włosy natomiast postanowiłam spiąć w niski koczek, a usta pomalowałam szminką w czerwonym odcieniu.

A czy Wy lubicie nosić takie przewiewne tuniki latem?
Piszcie Koniecznie! ;)
Buziaczki :*






 





Tunika - MO
Szorty - Stradivarius
Torebka - Parfois
Buty - Top secret
Okulary - Sinsay

119 komentarzy:

  1. Super! Extra wygląda włożone w spodenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wersja też bardziej przypadła mi do gustu ;)

      Usuń
  2. Ślicznie :) Bardzo ładna tunika <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta tunika. Sama bym taką chciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) te piękne zdobienia aż się proszą żeby ją nosić ;)

      Usuń
  4. Śliczna tunika, a cała stylizacja po protu obłędna <3
    Proponowałaś u mnie wspólną obserwację, więc ja już obserwuję

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;)
      Dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) według mnie również jest bardzo oryginalna i przyznam że czegoś takiego brakowało w mojej szafie ;)

      Usuń
  6. Hafty są teraz w modzie, super wygląda i bardzo pasuje Ci ten kolor ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) hafty to totalny hit tego sezonu ;)

      Usuń
  7. Śliczna tunika i śliczne zdjęcia, osobiście nie przepadam, bo kocham tylko dres, a do dresu nie pasuje.. :D
    Ps. zaobserwowane. :)
    https://ksanarunails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie byłam przekonana do tunik ale z czasem się to zmieniło ;)
      Podrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  8. tunika swietnie wyglada ze spodenkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) mnie ta kombinacja także się podoba ;)

      Usuń
  9. Śliczna jest ta tunika, przepiękne zdjęcia.
    Ja za tunikami zbytnio nie przepadam, wolę sukienki :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także częściej noszę sukienki ale od czasu do czasu pozwalam sobie także na założenie czegoś nieco odmiennego ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  10. Ależ Twoje usta pysznie wyglądają w tym kolorze.
    Super pomysł na stylizację.
    Wygląda ekstra.
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) czerwień i róż to moje ulubione kolorki na ustach ;)
      Buziaki i dzięki ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) mają swoje lata ale są mi wierne ;)

      Usuń
  12. Przepiękna ta tunika, uwielbiam takie hafty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) od razu potrafią ożywić cały look ;)

      Usuń
  13. Thanks a lot :D

    I really love this kind of boho chic looks. Phenomenal blouse <3

    NEW REVIEW POST | AFFORDABLE Body Milks. Worth a Hype?InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;) i feel really good in boho style ;)
      Have a nice day :*

      Usuń
  14. Buty i ich kolor mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam męską tuniko podobną koszule i czuje się w niej świetnie. Buty świetnie komponują się z tuniką :) Obserwuje

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tuniko koszule dla mężczyzn są świetne na letnie dni ;)
      dzięuje :)

      Usuń
  16. Fajna tunika. Podoba mi się efekt tak przeciętej bluzeczki ;P Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) te przecięcia dodają jej uroku ;)
      Buziaczki :*

      Usuń
  17. Świetna tunika - i jeszcze lepsze buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;) to najwygodniejsze sandałki na obcasie/ słupku jakie kiedykolwiek miałam ;)

      Usuń
  18. genialna tunika- ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest. Cudowna pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) na pewno posłuży mi na lata ;)

      Usuń
  20. Śliczne są te hafty ;) I bardzo podoba mi się jak wygląda tunika wpuszczona w spodnie z przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się moja propozycja ;)

      Usuń
  21. śliczne hafty :) bardzo lubię takie obszerne rzeczy ;) luz, swoboda... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) nie trzeba się niczym stresować ;)

      Usuń
  22. Świetna stylówka,super tunika <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super outfit, fajny blog, myślę, że zajrzę tu znow ;-)
    Obserwujemy? justynaax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i oczywiście zapraszam do mnie ponownie! ;)

      Usuń
  24. Piękna ta tunika. Uwielbiam granatowe ciuchy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) są ponadczasowe i pasują niemalże każdemu ;)

      Usuń
  25. Świetna jest! Osobiście nie przepadam za tunikami, ale ta bardzo mi się spodobała.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie tuniki zazwyczaj nie leżą zbyt dobrze na ciele, jednak Tobie na prawdę pasuje. Krój - krojem - co tutaj ma pasować. Kolor za to jest trafiony 10-tkę. I te usta, które podbijają serca intensywnością koloru. Fajnie, coś innego.

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że przypadł Ci do gustu mój outfit ;) lubię eksperymentować z modą ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Ciekawie to wygląda! Na Tobie bardzo mi się spodobała :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie złożyłaś stylizacja, jest taka inna a zarazem ciekawa!

    Obserwuje
    https://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) oryginalne stylizacje to coś co lubię ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  29. Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przyznam że tak też się w niej czułam ;)
      Buziaki i dziękuje :*

      Usuń
  30. Genialna jest. Chętnie bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zestawienie i fajny pomysł na tunike! Swoją drogą mój ulubiony print- kwiaty *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za tunikami ale Tobie w niej całkiem fajnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna ta tunika!
    Sama chciałabym dostać taką pamiątkę.
    Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję :-)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak uważasz ;) ja jestem bardzo zadowolona z tej pamiątki ;)
      Pozdrawiam i na pewno do Cb zajrzę ;)

      Usuń
  34. Prześliczna stylizacja :) Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the Tunic is so cute and boho. Thanks for your comment on my blog. I follow you al rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot ;) i really like boho style ;)
      xoxo

      Usuń
  36. jejku wyglądasz fenomenalnie, outfit jest świetny, zakochałam się w tych okularach :)


    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że mój look przypadł Ci do gustu ;)

      Usuń
  37. Thank you very much for your visits, I love your last post!!!kiss
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za takimi rzeczami ale na Tobie wygląda pięknie ♥ Pytałaś o obserwacje, ja już! ♥'
    http://olgascrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niegdyś też nie byłam zbytnią fanką tunik ;) ale jakoś z czasem się to zmienił.
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  39. Świetnie się prezentujesz w tej stylizacji! A sama tunika jest bardzo interesująca i oryginalna :)
    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie komponuje się ta tunika z jeansowymi szortami :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) te połączenie także jest moim faworytem ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  41. bardzo ładna ta tunika ;)
    P.S dzięki za odwiedziny u mnie -ja już od dawna Twój blog obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. O tak! Takie tuniki są świetnym rozwiązaniem na ciepłe dni :D. Ślicznie wyglądasz <3.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! ;) są przewiewne i wygodne a to najważniejsze ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  43. Przepiękna jest ta tunika! Sama bym ją nosiła chętnie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* ja sama z chęcią ją będę nosiła i na pewno zabiorę ją na wakacje ;)

      Usuń
  44. bardzo ciekawie wygląda ta tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna tunika i praktyczna, bo w tą pogodę to przewiewny materiał jest najważniejszy :)
    Bardzo podoba mi się wersja, jak jest włożona do szortów <3
    super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Tunika jest świetna! Podoba mi się, że można ją nosić na wiele sposobów - praktyczność i kreatywność ponad wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tunika jest po prostu bajeczna, już wyobrażam sobie jak hasam w niej po łące! :) Pozdrawiam serdecznie, obserwuje i zostaje na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie noszę takich tunik, bo po prostu nie lubię i nie czuję się w nich dobrze. Tobie ewidentnie pasuje, szczególnie do Twoich blond włosów pasuje taka niebieska tunika ;) Ładnie współgra z twarzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna tunika :) Jak zawsze skomponowałaś niebanalny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem zauroczona tunika ,cudowna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylizacja <3 Piękne zdjęcia :)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :D
    http://paznookciowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam taki styl! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Such a beautiful outfit dear! I love your blouse and heels!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładna tunika. Ze spodenkami prezentuje się świetnie. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Great post! Very interesting :)
    Hope you'll leave a comment on my new post --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/08/crikvenica.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna, uwielbiam hafty :) Wyglądasz w niej świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger