24.4.17

ROSSMANN PROMOCJA


 Witajcie Kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi łupami ze słynnej promocji w Rossmannie. Najbardziej znaną zniżką jest oczywiście -49%, jednakże drogeria wprowadziła nowość w postaci -55% zniżki za uczestnictwo w klubie Rossmanna. Promocja ta na pewno przyciągnęła jeszcze większą ilość kobiet. Nie wiem jak u Was ale u mnie było naprawdę ciężko...zaledwie po dwóch minutach od otwarcia były już tłumy. Na szczęście dostałam wszystko to co chciałam. Na sam początek chciałam Wam przedstawić kilka produktów z firmy Loreal. Jako pierwsze korektory od najjaśniejszego do najciemniejszego oraz podkłady z tej samej serii True Match również w tych samych wersjach kolorystycznych. Zarówno korektory jak i podkłady z tej serii mam sprawdzone i mogę je szczerze polecić. Stosuję je zazwyczaj na uczelni, bądź malując znajome, dlatego też do swojej prywatnej kosmetyczki postanowiłam zakupić korektor Maybelline Affinitone w wersji najjaśniejszej, który także kilka razy miałam i byłam z niego zadowolona. Jako nowość postanowiłam zakupić paletkę do konturowania marki Wibo w wersji ciemniejszej. Już od dawna ciekawił mnie ten produkt, a jego cena na promocji bardzo mnie zachęciła. Tak samo jak lakier marki Sally Hansen w klasycznym kolorze nude , pasujący do każdej stylizacji. Kolejne produkty to eyelinery, jeden czarny z marki Maybelline, którego szpiczasty aplikator poradzi sobie w najtrudniejszych warunkach, a także brązowy z Revlona z nieco grubszą końcówką. Pierwszy testowałam i trzyma się naprawdę długo! a drugi to mój stały bywalec i jest fajną delikatniejszą wersją np. dla blondynek. Jak każda z Was wie to właśnie rzęsy tworzą cały look, dlatego też zakupiłam tusz z Maybelline, którego silikonowa szczoteczka świetnie pogrubia i wydłuża rzęsy bez efektu sklejonia. Perełką całego zamówienia jest paletka z Wibo z neutralnymi odcieniami brązów, szarości i czerni. Myślę, że sprawdzi się zarówno w postaci delikatnego makijażu na co dzień jak i mocniejszego na wieczór- smokey eye. Słyszałam różne opinie na jej temat, jednak postanowiłam się skusić. Jak na tę cenę produkt ten ma fajną pigmentację i zapewne z dobrą bazą stworzy magiczny makeup.

A co Wy zakupiłyście na promocji w Rossmannie? Było ciężko?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*


Cena po promocji 17 zł


Cena po promocji 17 zł


Cena po promocji  29 zł


  Cena po promocji  29 zł


 Cena po promocji  14 zł


   Cena po promocji  12 zł


   Cena po promocji  16 zł


   Cena po promocji  14 zł

  
 Cena po promocji  25 zł

  
 Cena po promocji  18 zł




 Cena po promocji  17 zł

73 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów. Czekam więc na ich recenzje. A szczególnie korektorów, bo zastanawiam się nad kupnem jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektory śmiało mogę Ci polecić bo już je testowałam nie raz ;)

      Usuń
  2. Paletka cieni mnie kusi , a w planach mam zakup podkładu , pewnie też z Loreal bo obecnie taki posiadam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loreal ma naprawdę dobre podkłady także super że u Cb również się sprawdza. A paletka jak za tę cenę naprawdę się opłaca ;)

      Usuń
  3. Fantastic post!
    Kisses :)

    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ostatnia paleta cieni ma bardzo ładne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) na pewno wykorzystam ją na wiele okazji ;)

      Usuń
  5. Paleta ma bardzo ładne kolory :) Ja również zakupiłam tusz z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) tusze z Maybelline jak dla mnie są najlepsze ;)

      Usuń
  6. zastanawiałam się nad t a paletką do konturowania od Wibo, ale ostatecznie nie kupiłam :) zrobiłam natomiast zapas korektorów Affinitone :D to od dłuższego czasu mój absolutny faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także kupiłam te kilka produktów na zapas ;) w końcu taka promocja nie zdarza się zbyt często ;)

      Usuń
  7. Czy tylko ja nie byłam jeszcze na promocji w rossmannie? Super łupy :D +obsewuję i zapraszam http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze masz 4 dni ;) także nic straconego ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  8. Piękne zakupy zrobiłaś:) Ja akurat tym razem nie wybrałąm się wcale do Rossmanna bo nic nie potrzebuję w tej chwili, a na zapas nie lubię kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam ;) ja zawsze mówię że sie wstrzymam od zakupów ale słabo mi to postanowienie wychodzi ;D

      Usuń
  9. Świetne łupy, paletka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) mam nadzieję że cienie się sprawdzą ;)

      Usuń
  10. Czekam na recenzję paletki cieni. Ja już obserwuję, zgodnie z umową. ;)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już pierwsze testowanie za sobą i z użyciem bazy , cienie trzymają się cały dzień ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Ta paletka jest śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore zakupy, super kosmetyki wybrałaś :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zakupić tylko pare 2 kosmetyki ale wyszło jak zawsze ;p

      Usuń
  13. Ta paletka wygląda bardzo fajnie, ciekawe kolory :)
    Także obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) kolorki są świetne i na pewno sprawdzą się na różne okazje ;)

      Usuń
  14. Ja sobie odpuściłam w tym roku tą promocję. Wolę kupić w internetowych drogeriach, niż brać udział w tych przepychankach w Rossmannie :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mówię że tym razem odpuszczę ale nigdy mi to nie wychodzi ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Świetne zakupy, u mnie w Rossmannie już nic nie zostało :).
    Fajna paletka, cudne ma odcienie.
    Mam taki sam eyliner :)

    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/04/koszulka-z-time-for-fashion-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim aktualnie także są pustki ;p
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  16. polecę do Rossmanna właśnie po ten tusz, maybelline ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialny także mam nadzieję że go dorwiesz ;)

      Usuń
  17. Ja dopiero dziś się wybieram, mam nadzieję, że jeszcze coś zostało :)
    Paletka cieni prezentuje się super! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żebyś dostała wszystko to co chcesz ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Świetna jest ta paletka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat z tego co kupiłaś nic nie mam ;) Więc jestem ciekawa tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Cię zaciekawiłam ;) mam nadzieję że zakupisz coś z moich polecanych produktów ;)

      Usuń
  20. Fajne zakupy, ten podkład mnie zaciekawił:) Ja na razie odpuściłam jak zobaczyłam ilość osób na dziale z kolorówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest naprawdę rewelacyjny ;) ma dobre krycie ale nie jest tak ciężki jak revlon ;) Rozumiem Cię..te tłumy potrafią odstraszyć ;D

      Usuń
  21. To naprawdę wspaniałe zakupy!
    Bardzo mi się podobają Twoje "zdobycze".
    Jeśli chodzi o moje zakupy - tylko tusz się pokrywa z tym, co zakupiłaś.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tusz ma wiele fanek także cieszę się że i Ty jesteś jedną z nich ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  22. podkłady z loreal uwielbiam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Również polecam ten podkład z LOREAL :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że te podkłady pokochało wiele kobiet..super! ;)
      Pewnie ;)

      Usuń
  24. Byłam dzisiaj w Rossmannie, ludzi brak, towaru aż po kokardę :) nie wiem po co było się pchać pierwszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to zależy od lokalizacji bo u mnie niestety ale już są pustki na półach i to w ponad 10 Rossmanach w okolicy ;)

      Usuń
  25. Bardzo fajne zakupy;) ja niestety nie upolowałam podkładu ani korektora w moim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze uda Ci się zdobyć te produkty w innym Rossmanie ;)

      Usuń
  26. Od dłuższego czasu mam paletkę do konturowania Wibo. Jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj testowałam ją pierwszy raz i muszę przyznać że jest świetna! ;)

      Usuń
  27. Też kupiłam ten korektor z L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko ile rzeczy nakupiłaś :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tym razem nie skusiłam się na nic. ;) Aż nie mogę uwierzyć. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! podziwiam ;) mi chyba nigdy nie uda się ominąć tej promocji ;D

      Usuń
  30. Świetne zakupy. Te korektory z L'Oreal kupowałam ale obecnie przerzuciłam się na płynne z Catrice. Paletce się przyglądałam ale mam już sporo perłowych i teraz szukam matowej paletki w odpowiadającej mi kolorystyce :)

    Obserwuje i pozdrawiam sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio szukałam tych z Catrice i nigdzie nie mogłam ich odstać a słyszałam że także są bardzo fajne ;) Jeżeli szukasz matowej paletki polecam Urbandecay basic ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. Rzeczywiście sporo produktów przeze mnie polecanych kupiłaś :) korektor True Match bardzo lubię :) paletkę z Wibo obecnie wlasnie katuje każdego dnia ;) Mi niestety nie udało się kupic wszystkiego co chciałam. Długo polowałam na Astor podkład perfect Stay . Niestety nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze gdzieś go znajdziesz ;) Masz jeszcze 2 dni ;) od czasu zakupu tej paletki ja także maluje się tylko nią ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  32. Ooo widzę, że zakupy były udane. Uwielbiam te promocje w rossmannie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej udane ;) aż trudno było mi się powstrzymać ;)

      Usuń
  33. Mega mega produkty! Bardzo lubię podkłady z Loreal. Co do korektorów, nigdy ich nie testowałam, ale chyba warto spróbować. Mi niestety nie udało się kupić czegokolwiek na promicji, zostały same resztki, a tłumy mówiły same za siebie. Super, że udało Ci się zdobyć tak super produkty w przyzwoitych cenach. <3
    Zaobserwowałam :)
    www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektory tak samo jak podkłady z Loreala są świetne ;) Mam nadzieję że może jeszcze dostaniesz coś w innym Rossmannie ;) przyznam że było ciężko..jak zwykle szalejące tłumy kobiet ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  34. Mam paletkę i bardzo ją lubię . Mocno zainteresowałam się tymi eyelinerami . A miałam nie dać się skusić na nic ! :D
    Używałaś już ?:)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo ją polubiłam ;) a co do eyelinerów ten z Revlona to mój stały bywalec i śmiało mogę go polecić, a ten z Maybelline to nowość ale naprawdę mnie zachwycił..jest precyzyjny i trzyma się naprawdę długo ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  35. Mi niestety nie udało się kupić wszystkiego, co chciałam. Brakło mojego ulubionego podkładu z Maybelline. Kupiłam więc puder sypki, cienie do powiek i błyszczyk. Pozdrawiam i obserwuję :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że jeszcze gdzieś coś dostaniesz ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  36. U mnie ta paletka z Wibo od długiego czasu nieosiągalna :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Kupiłam wszystko co chciałam i ponad to. Kupowałam w pierwszy dzień za raz po otwarciu.

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ciekawe produkty kupiłaś, szczerze nie stosowałam żadnego z nich :) Ja byłam w Rossmannie trzy razy i kupiłam też sporo kosmetyków. Jedynie nie dostałam pomady Wibo. Na moim blogu pojawił się wpis z moim rossmann'owym haulem. Zapraszam serdecznie. Z chęcią dodaję Twój blog do obserwowanych. Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger