8.3.17

WOMEN'S DAY


Witajcie Kochane!

Dzisiaj piękny dzień dla każdej z Nas niezależnie od wieku. Dzień kobiet jest bardzo popularny w Polsce i każda kobieta zasługuje na miły gest. Najpopularniejsze w naszym kraju jako prezent uchodzą kwiaty: goździki, tulipany i róże. Te pierwsze łączono w czasach PRL-u z rajstopami, które były symbolem tamtych lat. Mało kto wie, że święto to wywodzi się z Nowego Jorku. W 1908 r. tamtejsze kobiety rozpoczęły strajk mający na celu podwyższenie bardzo niskich płac. Jednakże właściciel, który chciał uniknąć skandalu zamknął je w fabryce, w której wybuchł pożar który pochłonął wiele damskich ofiar. Dlatego też postanowiono uczcić ich pamięć wprowadzając święto kobiet do kalendarza. Jedni natomiast twierdzą, że święto to kojarzone jest z rzymskimi Matronaliami, czyli dniami płodności, w których to każda kobieta niezależnie od klasy społecznej zasługiwała na podarunek. Osobiście uważam, że każda z Nas powinna być doceniana nie tylko w tym dniu, bo to w końcu w Nas kobietach jest siła i piękno. A jeżeli mowa o pięknie nie zapomnijmy o olśniewającym wyglądzie w tym dniu. Moja dzisiejsza stylizacja ma charakter bardzo romantyczny i delikatny, kojarzy mi się wręcz z filmem ,,Duma i uprzedzenie''. Założyłam szyfonowe body z falbanką przy dekolcie o pudrowym kolorze, który jest hitem tej wiosny. Do tego biała spódnica z ażurowym wykończeniem i klasyczne szpilki. Całość bazuje na pastelach. Mam nadzieję, że każda z Was dostanie pięknego kwiatka i spędzi miło ten dzień. Wszystkiego Najlepszego ! ;)

A co Wy sądzicie o Dniu Kobiet ?
Piszcie koniecznie ! ;)
Buziaczki :*










Body - Stradivarius
Spódnica - Cubus
Szpilki - Ryłko

93 komentarze:

  1. ja tam lubię dostawać kwiaty i dziś też bym chciała dostać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z Nas lubi dostawać kwiaty ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusząca sesja! :)
    Uwielbiam takie pudrowe kolory :) Spódniczka jest prześliczna.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ja także bardzo lubię pudrowe odcienie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Wow wyglądasz pięknie ♡♡♡ wszystkiego najlepszego z okazji Dnia kobiet ♡♡♡

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) Wzajemnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Uważam, że fajnie jest , iż mamy taki dzień ;) Należy się Nam za to co robimy;) Kobiety są nie zastąpione, potrafią robić 100 rzeczy w jednej chwili ;)
    Śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJJ TAK ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ W 100% ;)
      POZDRAWIAM I DZIĘKUJE

      Usuń
  6. aż nie mogę się napatrzeć na twoje włosy :) Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pastele w takim wydaniu :) Pięknie wyglądasz! Miłego dnia Kobiet :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) nadchodzi wiosna także czas na nieco inne kolorki ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Piękne zdjęcie, mega kobiece :)
    Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dedykowane na dzień kobiet ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  9. Dół spódnicy jest świetny! Uwielbiam!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! ;) ja także uwielbiam ażurowe tkaniny ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. pięknie :) delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, bardzo romantyczny i zmysłowy zestaw. Idealny na Dzień Kobiet. Szminka ma piękny kolor. Oczywiście obchodzimy, chociaż od chyba 3 miesięcy mąż dba o wiecznie świeże kwiaty w wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tylko pozazdrościć takiego męża! ;) Dzięki kochana właśnie taki chciałam uzyskać efekt ;) Cieszę się że Ci się podoba ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Stylizacja świetnie dobrana do dzisiejszego dnia - taka romantyczna i zwiewna. Powinnyśmy zawsze tak uroczo oraz kusząco wyglądać.
    Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) bardzo chciałam uzyskać taki romantyczny efekt ;)
      Dziękuje i wzajemnie ;)

      Usuń
  13. Cudowna stylizacja ♥ Wszystko takie subtelne !! A co do dnia kobiet- cóż , jak ma się cudownego faceta to dzień kobiet obchodzi się codziennie ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) każda z Nas zasługuje na księcia z bajki ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  14. Piękna stylizacja <3 Piękna bluzeczka :)
    Miłego Dnia Kobiet :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego Dnia Kobiet :)
    Śliczne zdjęcia, spódniczka piękna.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sesja:)
    pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Wzajemnie kochana! :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Urocze zdj wyszły <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Skąd by się to święto nie wzięło, obchodzić je trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ! ;) każda z Nas powinna świętować ;)

      Usuń
  19. Pięknie! Spódnica, jak i bluzka niesamowicie mi się podobają! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcie od razu skojarzyło mi się z moją szafą ,której używam jako tło do zdjęć :D Wyglądasz ślicznie, stylizacja bardzo udana :) Szczęśliwego dnia kobiet !
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę Ci powiedzieć że masz bardzo ładną szafę ..haha ;D
      Bardzo dziękuje i pozdrawiam ;)

      Usuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz:D
    Śliczna elegancka stylizacja na nasze święto :D
    Super body :D

    Zapraszam:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu w takim dniu trzeba wyglądać kobieco ;)
      Miło mi że Ci się podoba ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Spódniczka mnie zachwyciła, uwielbiam takie wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) kreacja od razu staje się oryginalna ;)

      Usuń
  23. Świetnie zestawienie :) Body jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) i przyznam że bardzo wygodne ;)

      Usuń
  24. Nie znałam historii Dnia Kobiet i powiem, że nie spodziewałam się, ze jest ona właśnie taka.

    Świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto dowiedzieć się kilku faktów ;)
      Bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  25. Wszystkiego naj z okacji Dnia Kobiet :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo kobieco, kocham Twoje włosy! Powtarzam to zawsze, ale jesteś po prostu śliczna :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie wszystko ze sobą dobrałaś zarówno bluzeczka jak i spódniczka idealnie do siebie pasują. Dzień Kobiet jest ok i faktycznie każda kobieta powinna dostać upominek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba ;) Dokładnie! ;) chociaż kwiatek powinien zawitać u każdej z Nas ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  28. Mega swietna kobieca stylizacja i bardzo przyciagajace wzrok zdjecia :) Niezwykle przyjemne dla oka!

    Uwazam ze kazda kobieta powinna byc doceniana kazdego dnia roku, nie tylko w dzien kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;) starałam się aby całość wyszła romantycznie i subtelnie ;) Zgadzam się dzień kobiet to tylko taki dodatek ;)

      Usuń
  29. Ślicznie wyglądasz,przepiękna spódniczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem zdania, ze jest to jedno z wielu świąt komercyjnych. Handel, handel i jeszcze raz handel. Każdego człowieka trzeba doceniać codziennie :)
    Piękne zdjecia, piękna stylizacja, piękna Ty!
    obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że jest to święto komercyjne to fakt jak i wiele innych świąt natomiast uważam że każda kobieta powinna dostać chociaż kwiatka ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  31. cudowna stylizacja :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Fakt stylizacja piękna. Pięknie wyglądasz ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw, bluzeczka cudowna!

    Zapraszam do mnie na nowy wpis ze stylizacją :)
    www.joanneaa.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;)
      Na pewno wpadnę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  34. Ale śliczna bluzeczka :D Piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) koleżanka robi śliczne zdjęcia ;)

      Usuń
  35. Ślicznie! Zawsze bardzo przyjemnie czyta mi się Twoje notki. :) Nie wiedziałam, że to święto obchodzone jest z powodu takich wydarzeń.

    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć ;) Staram się zawsze wpleść jakąś ciekawostkę ;) Ja także do niedawna nie miałam o tym pojęcia ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  36. Wspaniały zestaw <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna kobieca stylizacja. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Very pretty combination. Love the sheerness of that shirt and love the lace fringe on the skirt!! You look so beautiful! :) Great photo shoot! You look very comfortable!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger