26.3.17

DENIM JACKET


Witajcie Kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was z moim ulubionym materiałem, a mianowicie jeansem. W tym przypadku chodzi o kurtkę ze sklepu ZAFUL. Historia jeansowej kurtki podobnie jak i  spodni ma ponad 150 lat. Pierwszy model tej katany wyprodukowała firma Lee w latach 30 XX w. Jednakże jej początki nie były takie kolorowe. Najpierw nosili ją tylko robotnicy, poszukiwacze złota bądź farmerzy. Dopiero z biegiem lat model ten zaczął wchodzić do Hollywood i na wielkie ekrany, dzięki czemu pokochały ją tłumy na całym świecie. Moim zdaniem jest to tak duży klasyk, że każda jak i każdy z Nas powinien ją posiadać w swojej szafie. Kojarzona kiedyś przez różne subkultury np. skinheadów, dzisiaj noszona jest przez wszystkich niezależnie od klasy społecznej. Kurtka ta świetnie wygląda zarówno ze spodniami, jednak dobrze żeby góra i dół miały inne odcienie. Bardzo fajnie sprawdza się również w połączeniu ze spódnicą co właśnie widać w mojej dzisiejszej stylizacji. Postanowiłam założyć rozkloszowaną spódnicę w kształcie litery A, którą połączyłam z paskiem wykończonym blaszką. Do tego wybrałam ciepły sweterek oraz szal z etnicznymi wzorami. Oczywiście w tej stylizacji nie mogło zabraknąć butów na obcasie, a także mocniej podkreślonych ust. Całość wydaje mi się być niebanalna i dziewczęca.

Chętnych zapraszam do sklepu ZAFUL oraz na ich INSTAGRAMA FACEBOOKA.

A czy Wy lubicie nosić jeansowe kurtki?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*










Kurtka - Zaful
Spódnica - Zara
Pasek - H&M
Sweter - Cubus
Szalik - Butik
Buty - Pull&Bear

STRONA INTERNETOWA

INSTAGRAM

FACEBOOK

ZAFUL BUYERS SHOW

Ps. Proszę o klikanie w linki ;)

84 komentarze:

  1. Śliczna kurtka! Mam taką, jak dla mnie nr 1 na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) super ;) na wiosnę jest to najlepszy wybór ! ;)

      Usuń
  2. Rewelacyjnie się prezentuje :) Obserwuję :)

    ~vile rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) pogoda na zdjęcia była taka niezbyt ;p

      Usuń
  4. Uwielbiam jeans! Jest naprawdę ponadczasowy, pasuje praktycznie do wszystkiego i zawsze wygląda dobrze. Twoja kurteczka jest naprawdę cudna! Wygląda świetnie. U mnie to też totalny must have :) Boskie zdjęcia!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że uważasz tak samo jak ja ;) wydaje mi sie że nieważne ile lat mija to jeans nadal jest w modzie ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  5. Piękna kurteczka :) Sukienka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana! ;) obawiałam się długości tej spódnicy ale ostatecznie się obroniła ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam jeans w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam jeansowe kurteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) ja także ;) sprawdzają się w wielu stylizacjach ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam dżinsowe kurtki. Już nie mogę się doczekać aż będzie odpowiednio ciepło, żeby w takiej pomykać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie prezentujesz się w kurce jeansowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) jej krój jest świetny, nieco luźnawy dlatego czułam się w niej bardzo komfortowo ;)

      Usuń
  10. Przepięknie wyglądasz, zdjęcia cudne, wyostrzone. A na zdjęciach wyglądasz jak profesjonalna modelka. CUDO <3
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) Chłopak trochę się namęczył przy zdjęciach ale ostatecznie wyszło bardzo mi się podoba i cieszę sięże Tobie też ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Wspaniałe zdjęcia! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Z chęcią bym się skusiła na taką jeansową "kurtkę". Lubię takie propozycje. Wyglądasz świetnie i bardzo Ci do twarzy w jeansie.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! ;) taka kurteczka wygląda fajnie zarówno na sportowo jak i w połączeniu ze szpilkami ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  13. Really great dear!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastic outfit style!!!
    www.madamegaliash.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great looking jacket paired with that wonderful outfit! Love your pretty nails too! :) You loook gorgeous and love seeing your amazing legs!! :) Great work!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you ! ;) nails look good with my jeans jacket ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  16. zgadzam się w 100% procentach. Taka kurtka to klasyka! :) jest ubraniem bardzo uniwersalnym i sprawdza się w wielu zestawieniach :) bardzo podoba mi się Twoja propozycja :) świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że też tak myślisz ;) I pasuje do kobiet w różnym wieku ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  17. Kilka lat temu spaliłam jakieś 5 kurtek jeansowych, bo przecież nikt w czymś takim już nie chodzi i wstyd mieć w ogóle coś takiego. A teraz proszę, moda wraca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha..no tak moda powraca ;) ja uważam że taka klasyczna jeansowa kurtka przetrwa lata! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Great post,photos are amaizing!
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment here---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Też upatrzyłam sobie tą kurtke ;))



    http://allegiant997.blogspot.com/2017/03/rainbow-from-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! Extra zdjęcia. Genialne buty i kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Całość świetna, a na drugim zdjęciu wymiatasz. Kurtka idealna, chętnie bym taką przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Jest genialna i pasuje do wielu outfitów ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Mam z nimi trochę roboty ale myślę, że warto ;)
      Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  23. Uwielbiam jeansowe kurtki, moja ma już ze trzy lata i wiosną i latem się z nią nie rozstaję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Cię rozumiem i na pewno u mnie będzie tak samo! ;)

      Usuń
  24. świetnie wyglądasz w tej kurtce :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)
      Na pewno do Was zajrzę ;)

      Usuń
  25. szczerze, szukałam własnie takiej kurtki miesiącami, zawsze kiedy znajdywałam podobną coś jednak mi w niej nie pasowało, ta jest idealna

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko znaleźć idealna jeansową a zarazem klasyczną kurtkę także świetnie Cię rozumiem ;)
      Pozdrawiam i dziękuje

      Usuń
  26. cała stylizacja jest bardzo w moim stylu! Trafione w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja, lubię jeans, a kurtki to już wgl!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem wielką fanką jeansu dlatego taka kurtka to must have w mojej garderobie ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  28. uwielbiam jeansowe katany - nigdy mi się nie znudzą!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę ;) to totalny klasyk jeżeli chodzi o modę ;)

      Usuń
  29. lubię takie oversizowe jeansowe kurtki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) miałam ochotę na coś luźniejszego ;)

      Usuń
  30. Świetnie wyszło Ci połączenie kurteczki jeansowej z szalikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;) myślę że szalik robi swoje w tej stylizacji ;)

      Usuń
  31. uwielbiam katany są ponadczasowe i pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. całkiem fajna stylizacja, ale chyba wybrałabym do niej czarne buty :)

    ps. dziękuję za miłe słowa, ale nie bawię się w obserwacja za obserwację. Uważam że bloga powinno się zaobserwowac wtedy, gdy nam się podoba i nie oczekiwać niczego w zamian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne buty byłyby zbyt nudne do tej stylizacji ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  33. Zawsze byłam miłośniczką dżinsowych kurtek :)
    Cieszę się, że ten trend wciąż pozostaje ^^
    Z ZAFUL również sobie ostatnio sprawiłam podobną kurteczkę ;)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansowe kurtki są z nami już wiele lat i oby tak pozostało ;) Cieszę się że i Ty je lubisz ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  34. świetnie to wygląda w całości ! ;)
    trochę cowboyka ;p
    http://konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger