28.10.16

SATURDAY WALK


Witajcie Kochani!

Mój dzisiejszy post to wspomnienie z sobotniego spaceru i małego zwiedzania. Jeżeli wychodzę do muzeum, w którym wiem, że trochę pomaszeruje staram ubrać się wygodnie lecz zawsze elegancko. Bardzo lubię spędzać kreatywnie weekendowe dni, dlatego też postanowiłam wybrać się do muzeum piwowarstwa. Ogromnie ważnym elementem jesienią jest płaszcz bo to właśnie w nim chodzimy najczęściej  i dlatego musimy wybrać taki, w którym będziemy wyglądać jak milion dolarów. Bardzo modne od paru sezonów są płaszcze z ciekawym deseniem...czyli coś dla mnie ! W wielu sklepach możemy zobaczyć okrycia w geometryczne, indiańskie lub etniczne wzory mikro lub makro. Ja wybrałam te w pomniejszeniu. Moje okrycie wierzchnie posiada minimalistyczny, prosty krój, jednak nadrabia deseniem. Pudełkowy płaszcz ( bo taki posiadam) jest rewelacyjny zarówno do pracy, szkoły jak i na specjalne wyjścia. Jest to uniwersalny fason, który pasuje do wielu sylwetek, jednak dla pań z figurą jabłka dodatkowo ją wyszczupli. Pod spód założyłam ciepła dzianinową sukienkę oraz jegginsy. Czarne kozaki w stylu jeździeckim świetnie współgrają z resztą dodatków. Klasyczna torebka jak i szary futerkowy komin dodają eleganckiego akcentu.
A jaki jest Wasz idealny fason płaszcza?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki ;*













Płaszcz - H&M
Sukienka - Wykonanie własne
Jegginsy - Lc waikiki
Kozaki - Zara
Torebka - Cavalli class
Komin - No name
Okulary - Carry

68 komentarzy:

  1. Dziękuje kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka to sztos! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      własne wykonanie zawsze bardziej cieszy niż rzecz zakupiona w sklepie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) staram się dbać o nie jak najlepiej potrafię ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Cudny płaszczyk! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy28.10.16

    śliczne zdjecia :) obserwuję i czekam na rewanż :)
    http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle nie przepadam za płaszczem- żadnym :) mam oczywiście jeden jesienno wiosenny i jeden zimowy ale noszę go gdy wypada założyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie przepadałam wolałam bardziej kurtki ;)

      Usuń
  7. Sukienka - wykonanie własne? Szacun! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) jest to jedna z moim ulubionych rzeczy które szyłam ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękna sukienka :) Świetnie ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie, wszystko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebka i twoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D Torebka jest nr 1 w mojej szafie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Cudownie wszystko razem wygląda :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) i przyznam że czułam się w tym bardzo dobrze ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Chyba torebka najbardziej przykuła moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niej każda stylizacja staje się wyjątkowa ;)

      Usuń
  13. Niestety, nie posiadam płaszczyka ;( Śliczna stylizacja i megaaa włosy <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zakupić ;) dodaje charakteru wielu outfitom ;)
      Dziękuje ;) i Pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Śliczny jest ten płaszcz, rzeczywiście bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) dokładnie ;) pasuje zarówno do sportowych stylizacji jak i tych eleganckich ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Bardzo ładna, skromna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  16. bardzo ładny płaszczyk, jak i cała stylizacja :)
    Dodaję do obserwowanych. :)
    www.zfotografia-nacodzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana ;) bardzo go lubię ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Oh very gorgeous style
    I love it all your pics
    Wonderful boots
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze Twoje stylizację do mnie przemawiają!
    Super zdjęcia :)

    https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak uważasz ;)
      Dziękuje kochana :*

      Usuń
  19. Looks great! Great styling! Love this look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ale dżaga z Ciebie:D super wyglądasz świetne włosy:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jesienna stylizacja!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Śmiało mogłabym tak się ubrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) jest to bardzo komfortowa stylizacja ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. Wow sama zrobiłaś tą sukienkę? No nieźle, wyszła cudnie, masz wielki talent!
    Piękna stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama jeszcze na studiach ;) takie rzeczy najbardziej cieszą ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  24. Świetna torebka i świetny zestaw na codzień! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) torebka jest moją perełką ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  25. Pięknie wyglądasz, świetna torebka <3
    pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look :) Płaszczyk jest przepiękny ;) Nasze serce skradła jednak torebka, boskaaa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Płaszczyk jak i torebka grają główne role w tej stylizacji jednak to chyba właśnie torebka wygrywa ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Un outfit ideal, estás súper guapa!! https://bohoclosetblog.com/2016/10/28/hombros-al-descubierto/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna sposób na przyjemny weekend. Świetnie wyglądasz;)
    Dołączam do obserwatorów;)
    Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) lubię urozmaicać sobie wolne chwile ;)
      Dzięki i pozdrawiam ;)

      Usuń
  29. ale jestes piekna i jakie piekne wlosy masz <3
    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana ;)Na pewno zajrzę do Cb ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  30. Super płaszcz! Lubię płaszcze tego typu, proste ale, które mają coś w sobie. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Proste kroje w ciekawy wzór są genialne ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. Bardzo fajnie,że tak kreatywnie spędzasz weekendy ! Płaszcze nie są moimi faworytami,choć jeśli chodzi o elegancję jak najbardziej są one wskazane ,też zdarza mi się je ubierać,a kiedy jest cieplej ubieram żakiety. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam a w wolnej chwili zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się umilić sobie wolne chwile a przy okazji się jakoś dokształcić ;) Bardzo dziękuje i na pewno do Ciebie zajrzę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  32. zestaw idealny na jesienne dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) komfortowy i cieplutki ;)

      Usuń
  33. Wow, sukienka jest cudowna! Aż trudno uwierzyć, że wykonanie własne :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) jest to jedna z tych rzeczy z których naprawdę jestem zadowolona ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  34. fajny, jesienny look :) uwielbiam szarości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ja również jestem ich miłośniczką ;)
      Buziaki :*

      Usuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger