28.9.16

TURBAN BANDANA


TURBAN BANDANA

Witajcie Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnią z letnich stylizacji, która sprawdza się w upalne dni. Jak wiadomo każda miłośniczka mody musi radzić sobie w taką pogodę, dlatego świetnym rozwiązaniem jest chustka. a w zasadzie bandana. W skrócie jest to kawałek materiału zakładany na głowę mający pełnić funkcję dekoracyjną lub ochronną. Swoją furorę bandany zrobiły w latach 90-tych za sprawą raperów ale także są one uwielbiane przez pin-up girls. Ja jednak wybrałam bandanę inspirowaną turbanem bardzo modną od kilku sezonów. Między innymi królowała ona na wybiegu Marc by Marc Jacobs wiosna/lato 2013, która tak naprawdę dzięki ciekawej kolorystyce i wzorom dodawała charakteru marokańskiej stylizacji. Ja jak już wiecie jestem fanką wszelkiego rodzaju wzorów, dlatego też nie mogło ich zabraknąć w tak istotnym dodatku. Aby wyciszyć odrobinę całość wybrałam lekką bluzeczkę w beżowym kolorze a do tego granatowe spódnico- spodnie.W tak upalną pogodę założyłam wygodne płaskie sandałki z cudownymi zdobieniami. Torebka to totalna klasyka nadająca się zarówno do pracy jak i na co dzień. Dzisiejszy outfit bazuje na ciekawych akcesoriach, które tworzą całość i dzięki czemu nie jest on banalny.
A co Wy myślicie o bandanach jako dodatek?
Piszcie Koniecznie ;-)
 Buziaki :*









Bluzka - Mango
Spódnico-spodnie - Stradivarius
Bandana - H&M
Torebka - Primark
Okulary - Sinsay
Buty - Bata

56 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba, choć nie nosiłam tego na głowie, ale podoba mi się jak wygląda to u Ciebie i za rok na lato na pewno się skuszę ;)
    Obserwuje i zapraszam do sienie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)
      Świetny dodatek na lato i nie tylko ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz bardzo podoba mi się Twój look
    Ja chcę lato!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) ja również chce powrót lata ! ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny dodatek! Świetnie wyglądasz! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość prezentuje się bardzo ładnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie na taką bandanę się czaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie ci w tym turbanie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko kiedy noszą bandamki :( Ślicznie wyglądasz :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ja jestem ich fanką dopiero od dwóch lat ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetnie w niej wyglądasz <3

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam bandamki <3 Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetnym dodatkiem ;) Bardzo dziękuje :*

      Usuń
  10. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna jest ta bandanka , ślicznie się komponuję z różnymi stylizacjami.
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! dokładnie mogę ją nosić w bardziej kobiecych stylizacjach jak i tych sportowych ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Podobają mi się takie nietuzinkowe ozdoby jak ta opaska :3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/sztuczne-rzesy-i-dzien-chopaka.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjecia, ślicznie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra ta bandana :P Kurcze, tak powiało latem od twojej stylizacji, że aż płakać się chce, gdy pomyśli się, że za oknami już jesień :(

    Pozdrawiam :*
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) mnie również przygnębia myśl że to już koniec lata ;(
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Rewelacyjnie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful look! Great styling!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba cała stylizacja. Bandama - ekstra!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) uwielbiam spódnico-spódnico ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Cudownie wyglądasz, zestaw wygląda perfekcyjnie i elegancko na Tobie. Śliczna jesteś <3
    Pytałaś o obserwację, oczywiście ja już. Zaobserwowałam i polubiłam Twój FP - zrób to samo. Teraz Twoja kolej.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w linki.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana ;)
      Na pewno wpadnę do Cb ;)

      Usuń
  20. Rewelacyjna stylizacja! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bosko wyglądasz <3 zakochałam się w tych sandałkach <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) są mega wygodne a do tego oryginalne ;)

      Usuń
  22. Świetna stylizacja i opalenizna! :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) opalenizna niestety szybko schodzi :(

      Usuń
  23. bardzo chcialabym taką bandane, wygladasz w niej mega <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Te spodenki są rewelacyjne, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Uwielbiam je nosić latem i nie tylko!

      Usuń
  25. Świetna bandana, w ogóle cały zestaw bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bandanki lubię a ta u ciebie wygląda już w ogóle świetnie. Fajny zestaw :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger